הגדלת פין, עיבוי פין.

תוכן עניינים

הגדלת פין, הגדלת הזין,על ידי ד"ר יותם גינזבורג מומחה לאסתטיקה רפואית

הגדלת פין ועיבוי פין.

פין גדול ועבה יותר מהווה סמל לגבריות. עיבוי והגדלת הפין באמצעוות הזרקת חומצה היאלורונית הוא הליך מודרני, בטוח ונותן תוצאה מיידית. לד"ר יותם גינזבורג ניסיון רב בטיפולים אלה. במשך מאות שנים גברים מחפשים דרכים לעיבוי פין והגדלת הפין. בעידן המודרני הגדלת הפין ועיבויו הפכו לטיפול פופולרי בקרב הגברים. האינטרנט והרשתות החברתיות הקלו על גברים את הגישה למידע על השיטות והטיפולים השונים להגדלת הפין ועיבויו. כיום ישנן שיטות רבות ומגוונות, החל מתוספי מזון ומכשירים מיוחדים ועד ניתוחים והזרקות להגדלת הפין.

איך להגדיל את הפין?

החיפוש אחר שיטות להגדיל את הפין ולעבותו נימשך כבר אלפי שנים. גברים במצריים העתיקה נהגו לקשור משקולות לפין שלהם כדי להאריך אותו. הרפואה הסינית המסורתית עשתה שימוש בצמחי מרפא ותוספי מזון כדי להגדיל את הפין ולשפר את ביצועיו.

בעידן המודרני חלה התקדמות מואצת מאז תחילת שנות ה 70 של המאה העשרים. הניתוח הראשון להשתלת תותב בפין בוצע בשנת  1952 על ידי   Willard E. Goodwin and William Wallace Scott

מאז התפתחו טכניקות ושיטות טיפול שונות. השיטות כיום כוללות בין השאר: כדורים, שתלי פין, משאבות להגדלת הפין, מאריכי פין ומספר סוגי חומרי מילוי להזרקה לפין.

הגדלת פין, הגדלת הזין באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית

מהן הסיבות לעיבוי והגדלת הפין?

גברים מבקשים הגדלה או עיבוי של הפין מסיבות שונות. לדוגמא גברים הסובלים מתסמונת הפין הקטן (SPS Small Penis Syndrome). במקרים אלו, הטיפול משפר מאוד את הן חיי המין והן את הבטחון העצמי. הגדלת פין עשויה לעזור לגברים להרגיש בטוחים ומרוצים יותר מהמראה שלהם. פין עבה וגדול יותר יכול גם לשפר את הביצועים המיניים. כך משיגים חוויות מיניות מספקות יותר עבור שני בני הזוג.

בנוסף, dברים מסוימים עשויים לסבול ממצבים רפואיים המשפיעים על גודל הפין עוביו וביצועיו. לדוגמא מחלת פיירוני (Peyronie's Disease)  שעלולה לגרום לעקמומיות של הפין. הדבר מוביל לזקפה כואבת ולקושי במהלך יחסי מין. טכניקות להגדלת הפין עוזרות בהקלת חלק מהתסמינים הללו ובשיפור התפקוד המיני.

מהו אורך הפין הממוצע בישראל?

לפי מחקר שכלל 15 אלף גברים באנגליה, אורך הפין הממוצע במצב רפוי הוא 9.16 ס"מ ו 13.24 ס"מ במצב מתוח.

מיקבץ מחקרים הממפה את אורך הפין במדינות שונות קובע כי אורך הפין המתוח בישראל הוא 13.6 ס"מ.

מתלבט ? אל תתבייש

ד"ר יותם גינזבורג מבצע טיפולי עיבוי פין במספר שיטות אפשריות. מומלץ להגיע לפגישת ייעוץ עם הרופא (ללא תשלום) ולהבין בדיוק מה האופציות המתאימות לך.

טיפולים להגדלת הפין ועיבוי הפין

ישנן מספר אפשרויות זמינות לטיפול בבעיות זיקפה והגדלת הפין. הנפוצות ביותר הן:

תוספי תזונה וקרמים

קיימים תוספי תזונה אשר משפרים את הליבידו , חלקם מוכחים יותר מאחרים. התוספים עשויים לשפר את הזיקפה באמצעות שימוש במרכיבים טבעיים. חלק מהמוצרים הללו עשויים להיות יעילים במידת מה בשיפור זרימת הדם וקידום בריאות מינית כללית.  קיימות ראיות מדעיות מוגבלות התומכות ביעילותם.

ישנם גם תוספי תזונה מסוג אשווגנדה, טריבולוס, טסטוג'ק, מאקה וג'ינסנג אשר מעלים את הליבידו ואין בהם תופעות לוואי משמעותיות. אין זו המלצה לקחת את התוספים האלו. על כל אחד להפעיל את שיקול דעתו האם הוא מעוניין בהם, אך אין ספק שהם יעילים במידה מסויימת.

תרופות לשיפור זיקפה למתן דרך הפה

אלה תרופות משפרות זיקפה כגון מעכבי פוספודיאסטראז מסוג 5 (מעכבי PDE5).

מעכבי PDE5 כגון ויאגרה, סיאליס וכו' הן תרופות פומיות (ניתנות דרך הפה). תרופות אלה משפרות את זרימת הדם לפין, ועוזרות להשיג ולתחזק זקפה.

משאבות להגדלת פין זמנית

משאבות ואקום הן אחת מהשיטות הפופולריות ביותר להגדלת הפין באופן זמני. מכשירים אלה יוצרים ואקום סביב הפין, ואקום אשר מושך אליו דם וגורם לפין לתפוח. השימוש במשאבות יכול להיות יעיל בטווח הקצר. המכשיר בעצם עוזר ליצור זיקפה. מכשירים אלו עלולים גם לגרום לתופעות לוואי כגון חבורות, כאבים וחוסר תחושה.

השתלת פרוטזה לפין

הליך כירורגי זה כולל החדרת מכשיר לפין המאפשר לו להזדקף. ישנם מספר סוגים של שתלים לפין, כולל מכשירים מתנפחים ומוטות חצי קשיחים.

עיבוי פין על ידי הזרקת שומן

ניתן לקחת שומן מחלקים אחרים בגוף ולהזריק לפין כדי להגדיל את היקפו.

ניתוח ליגמנטוליזה

ניתוח זה כולל חיתוך של הרצועות המחברות את הפין לעצם הפוביס. הפעולה יכולה לגרום לפין להיראות ארוך יותר, אבל זה גם יכול להפוך אותו לפחות יציב.

מכשיר מתיחת הפין

התקן מתיחת הפין הוא שיטה לא פולשנית להגדלת הפין שהיא בעצם מכשיר המשתמש במתיחה פיזית כדי להגדיל את הפין.

עיבוי הפין על ידי הזרקות סיליקון

ניתן להזריק סיליקון לפין כדי להגדיל את היקפו. זהו הליך מסוכן ביותר ובהחלט לא מומלץ מכיוון שהוא טומן בחובו סיכונים רבים, כולל זיהום, דליפת סיליקון, ויצירת עיוות קבוע.

ייעוץ וטיפול נפשי

גברים שיש להם חששות לגבי גודל הפין שלהם עשויים להפיק תועלת מייעוץ או טיפול נפשי. הטיפול יכול לעזור להם להשלים עם רגשותיהם ולשפר את ההערכה העצמית והביטחון העצמי.

חיזוק זיקפה ע"י טיפול בפלזמה עשירה בטסיות דם (PRP)

PRP מופק מדם המטופל עצמו והוא עשיר בגורמי גדילה שיכולים לקדם ריפוי והתחדשות רקמות. PRP לפין מסייע בחיזוק זיקפה וחידוש רקמות הפין. הטיפול משמש לפעמים כדי לשפר תוצאות ניתוח להגדלת הפין או כדי להשיג מידה מסוימת של הגדלה של הפין בגברים עם מחלת פיירוני. ראו חיזוק זיקפה ע"י טיפול PRP

זריקות לעיבוי והגדלת היקף הפין

הזרקות לפין הן טכניקה נוספת המשמשת להגדלת הפין. 

במהלך הטיפול מזריק הרופא לפין חומרי מילוי עוריים מבוססי חומצה היאלורונית או חומרי מילוי אחרים. החומצה מגדילה את היקף הפין באופן משמעותי ומיידי ומקנה רושם בולט יותר.

הגדלת פין, הגדלת הזין, הזרקת חומצה היאלורונית לפין על ידי ד"ר יותם גינזבורג מומחה לאסתטיקה רפואית

פין גדול יותר עם חומצה היאלורונית:

הגדלת הפין עם חומצה היאלורונית היא הליך לא ניתוחי וזעיר פולשני. הטיפול מבוסס על הזרקה לפין של חומר מילוי המבוסס על חומצה היאלורונית. זאת כדי לעבות את הפין ולהגדיל את היקפו. חומצה היאלורונית היא חומר טבעי המצוי בגוף ועוזר לשמור על לחות וגמישות העור. הגדלת הפין עם חומצה היאלורונית היא הליך לא ניתוחי המכונה גם עיבוי הפין. טיפול זה צבר פופולריות בשנים האחרונות כחלופה פחות פולשנית להגדלת הפין הניתוחית. במהלך הטיפול, משתמשים במחט קטנה ומזריקים את חומר המילוי של החומצה ההיאלורונית לפין. הפין מתעבה וגדל ונוצר מראה בולט ומלא יותר. רופא מומחה לאסתטיקה רפואית יבצע את הטיפול, בקליניקה, הטיפול יכול להימשך עד שעה.

מתלבט ? אל תתבייש

ד"ר יותם גינזבורג מבצע טיפולי עיבוי פין במספר שיטות אפשריות. מומלץ להגיע לפגישת ייעוץ עם הרופא (ללא תשלום) ולהבין בדיוק מה האופציות המתאימות לך.

התפתחות תהליך עיבוי הפין עם חומרי מילוי

ההתפתחות של עיבוי הפין והגדלת הפין בחומצה ההיאלורונית מתחילה בתחילת שנות ה-2000. בתקופה זו ערכו מדענים את המחקרים הראשונים להערכת הבטיחות והיעילות של ההליך. מאז, פירסמו החוקרים מחקרים רבים בנושא. כיום מדובר בטיפול פופולרי מאוד בקרב גברים המחפשים פתרון לא ניתוחי להגדלת הפין. השימוש בחומצה היאלורונית נחשב בטוח מאוד והיא משתמשת כחומר מילוי ברבים מטיפולי האסתטיקה הרפואית כגון פיסול אף ללא ניתוח, עיצוב שפתיים ועוד.

השלבים בתהליך הגדלת פין עם חומצה היאלורונית:

  • התייעצות: המטופל ניפגש עם רופא מומחה לאסתטיקה רפואית כדי לדון בטיפול. הרופא עוזר למטופל לגבש את המטרות והציפיות האישיות שלו מהטיפול. המטופל מקבל הסבר על כל הסיכונים והיתרונות הפוטנציאליים.
  • הכנה: הרופא מחטא את איבר מינו של המטופל כדי שיהיה מוכן להזרקה. הרופא עשוי גם למרוח קרם הרדמה או להשתמש בהרדמה מקומית כדי למזער את אי הנוחות.
  • הזרקה: מזריקים את ג'ל החומצה ההיאלורונית לפין באמצעות מחט עדינה. הרופא מפיץ את חומר המילוי בזהירות כדי להשיג תוצאה חלקה ובעלת מראה טבעי.
  • התאוששות: המטופל יכול בדרך כלל לחזור לביתו באותו היום. מומלץ להימנע מפעילות מינית ומפעילות גופנית מאומצת למשך מספר ימים כדי לאפשר ריפוי תקין.

הוראות למטופל אחר טיפול עיבוי פין עשויות לכלול:

חשוב לעקוב אחר הוראות הרופא שלך בכל הקשור לטיפול בפצעים והגבלת פעילות במהלך תקופת ההחלמה.

  • אסור לבצע מפעילות מאומצת ופעילות גופנית במשך 24 השעות הראשונות לאחר הטיפול.
  • אסור לחשוף את האזור המטופל לחום (כגון סאונות או אמבטיות חמות) במשך 48 השעות הראשונות.
  • אין לשפשף או לעסות את האזור המטופל במשך 24 השעות הראשונות.
  • ניתן להניח קרח על האזור המטופל במשך 24 השעות הראשונות כדי לעזור להפחית את הנפיחות.
  • הימנע משתיית אלכוהול ב-24 השעות הראשונות לאחר הטיפול.
  • הימנע מחשיפה ישירה לשמש או משימוש במיטות שיזוף לפחות שבוע לאחר הטיפול.
  • לאחר עבור 72 שעות מהטיפול, מומלץ לקיים יחסי מין שכן הנרתיק הנשי מהדק את החומצה למקומה.
  • יש לשטוף במים וסבון את אזור הטיפול פעמיים ביום למשך שבוע.
  • ניתן למרוח וזלין על פתחי הכנסת הקנולה אם נותרו עד החלמתם המלאה.
  • ב 3 ימים לאחר ההליך נפח החומצה ההיאלורנית יורד ב כ 10-15% , זה צפוי ואין צורך בפעולות כלשהן לטפל בזה.
  • צריך להגיע לפגישת מעקב חודש לאחר ההליך. יתכן שהרופא יזריק מספר מ"ל (5-10) חומצה היאלורונית בעת המעקב, זאת כדי לקבל תוצאה אחידה יותר.
  • יש לעקוב אחר כל ההוראות במלואן – אי ביצוע ההוראות עשוי לגרום לנדידת החומצה ותוצאה לא אחידה.

חלק מהיתרונות של שימוש בחומצה היאלורונית להגדלת הפין הוא שהטיפול הינו מאוד בטוח באופן יחסי ונסבל היטב. הסיכונים לסיבוכים או להשפעות שליליות נמוכים. ההליך אינו מצריך תקופת התאוששות ממושכת. מטופלים עשויים לחוות אי נוחות קלה, חבורות או נפיחות באזור המטופל. תסמינים אלו חולפים בדרך כלל תוך מספר ימים.

יתרונות עיבוי פין עם חומצה היאלורונית

  • הליך לא ניתוחי, זעיר פולשני
  • זמן התאוששות קצר מאוד
  • תוצאות מידיות
  • ניתן להתאמה אישית לצרכיו ולמטרותיו האישיות של המטופל
  • המצב חוזר לקדמותו לאחר מספר חודשים

בין החסרונות של הגדלת הפין בחומצה היאלורונית 

  • ההשפעות הן זמניות ועשויות לדרוש טיפולים חוזרים כדי לשמור על התוצאות
  • סיכונים וסיבוכים פוטנציאליים, כגון זיהום, נפיחות או אי נוחות
  • ההליך עלול שלא להתאים לכל החולים, כל מקרה בהתאם לבריאות האישית ולהיסטוריה הרפואית.

תוצאות עיבוי פין עם חומצה היאלורונית

את התוצאות של עיבוי הפין בחומצה היאלורונית ניתן לראות מיד לאחר ההליך. משך הזמן בו התוצאות יכולות להחזיק מעמד תלוי בחילוף החומרים של המטופל, מבנה גופו וגורמים נוספים. יתכן כי יהיה צורך בטיפולי תחזוקה בהיקף מצומצם כדי לשמור על התוצאות הרצויות.

כמות הגדילה שניתן להשיג בטיפול בהגדלת הפין בחומצה היאלורונית משתנה ממטופל למטופל. והיא תלויה במספר גורמים:

  • כמות חומר המילוי המוזרק למטופל
  • האנטומיה הטבעית של המטופל
  • תגובתו האישית של המטופל לטיפול.

בכמה ניתן לעבות את הפין עם חומצה היאלורונית?

הודות לטיפול יש עלייה ניכרת בעובי הפין ובהיקף הפין. חלק מהמחקרים מדווחים על גידול ממוצע של 2-4 ס"מ בהיקף הפין. אחרים מציינים גידול של כ 1.5 ס"מ בהיקף במצב מתוח ו 2.5 ס"מ במצב רפוי. 

מתלבט ? אל תתבייש
ד"ר יותם גינזבורג מבצע טיפולים לעיבוי פין, חיזוק זקפה ואין אונות במספר שיטות אפשריות. מומלץ להגיע לפגישת ייעוץ עם הרופא (ללא תשלום) במהלכה תוכל להבין בדיוק מה האופציות המתאימות לך.

מבצע מיוחד !

מחיר ללא תחרות ביחס לכמות החומר המוזרק, עכשיו במבצע מיוחד לזמן מוגבל!

*בפגישה גם נציג לך תמונות לפני ואחרי של מטופלים קודמים.