טיפול ערפד Bio-Filler עם החזרת נפחים

טיפול ערפד עם מילוי ביו-פילר (ביופילר) , למה זה עוזר?

תהליך ההזדקנות מפחית את כמות הקולגן בגופנו, פוגע בגמישות העור ומשנה נפחים על הפנים שלנו. מגיל 18 הגוף מאבד מדי שנה כ 1% ביכולתו לייצר קולגן , אלסטין וחומצה היאלורונית. בגיל 30-40 אובדן זה מצטבר ותורם להופעת קמטים וקמטוטים בעור. בנוסף לכך כריות השומן בפנים מאבדות מנפחן, ותהליך זה תורם לנפילת עור הפנים. אצל חלק מהאנשים מופעים קמטי מריונטה בצידי הפה.

לא כולם מתלהבים מהשימוש בחומרי מילוי מסורתיים שכן אלה נתפסים כתכשיר "כימי" זר.

נסקור כאן את הטיפול ב Bio-Filler, פתרון טבעי לחלוטין, הנותן מענה מצוין לבעיות הנוצרות בעור עם הגיל.

Bio-Filler אורגני הוא הפתרון המושלם למי שחפץ בטיפול טבעי לחלוטין המשפר ומשקם נפחים ובו זמנית ממריץ ייצור קולגן ומחדש את העור.

טיפול ערפד ביולוגי (מילוי פלזמה אורגני) או פשוט ביו-פילר, מבוסס על הזרקות של ג'ל המופק מהדם של המטופל עצמו ומפחית בדרך זו כל סיכון לתגובות אלרגיות

טיפול ערפד נטורל פילר, טיפול ערפד היו פילר

מה זה ביו-פילר?

מדובר בטכנולוגיה חדשנית לייצור ג'ל מדמו של המטופל. הג'ל דומה בסמיכותו לחומרי מילוי עוריים כגון חומצה היאלורונית, קלציום (רדיאס) ודומה בפעולתו לחומצה פולילקטית (סקולפטרה). לכן טיפול זה משלב את היתרונות של שני טיפולים : גם מיצוק והרמת העור וגם מאיץ עור לשיקום מרקם העור ועובי העור. כמו כן מדובר על חומר טבעי המופק מדם המטופל ללא כל תוספים כלשהם ולכן הוא 100% טבעי ועם 0% סיכון לתגובה אלרגית. (למשל למטופלים הסובלים מאסטמה, g6pd או אלרגיות עונתיות וכו' - זהו הטיפול המושלם שכן הוא ממזער ל 0% את הסיכוי לתגובה אלרגית)

מה ההבדל בין טיפול ביו-פילר לטיפול ערפד רגיל?

ההבדל העיקרי הוא כי בטיפול ביו-פילר מדובר על ג'ל לעומת נוזל. בטיפול ערפד, מוזרק נוזל PRP או PRF לפנים לצורך שיפור מרקם העור ומיצוק העור. זאת באמצעות יצור קולגן מגורמי הגדילה הנמצאים ב PRP או ה PRF. טיפול הערפד הוא נהדר למי שמחפשים טיפול למיצוק העור בלבד וכן לאקנה וצלקות אקנה בצעירים\ות . הביו-פילר לעומת זאת הינו ג'ל המתפקד כחומר מילוי עורי בכל המובנים. ניתן לבצע איתו הרמה ומילוי של קמטים וקמטוטים שאי אפשר לבצע עם טיפול ערפד.  טיפול הביו-פילר משפר בן-זמנית גם את מרקם העור וגורם לייצור קולגן. לכן טיפול ביו-פילר עדיף על טיפול ערפד בכל המובנים. הביו-פילר מותח, מרים וממצק לעומת טיפול הערפד שרק ממצק. שילוב הפעולות הוא למעשה הבשורה והחידוש של טיפול הביו-פילר.

מה קורה במהלך טיפול ערפד עם ביו-פילר?

במהלך הפגישה ניקח כ 22 מ"ל דם (לאחר כל התהליך מתקבלים כ 12 מ"ל של ג'ל פלזמה מוכן לשימוש בהזרקה). הדם עובר הפרדה לרכיבי הדם באמצעות עיבוד בצנטריפוגה, בשיטה חדשנית לסינון ועיבוד ליצירת פלזמה עשירה בטסיות (PRP). לאחר מכן נכין מהדם ששאבנו את הביו-פילר במכשיר חימום ייעודי. בסוף נשלב ביחד את ה PRP עם הביו-פילר ליצירת ג'ל עשיר בגורמי גדילה ותאי גזע מדם המטופל. בו בעת נמרח באזורים הייעודיים לטיפול משחת אלחוש חזקה מבוססת לידוקאין להפחתת כאבים.  את הג'ל המשולב שהכנו  מזריק הרופא באמצעות קנולה (קשית מתכת עם ראש כהה) לטיפול בקמטים וקמטוטים ולהרמה והצערה של אזורים שסבלו מאיבוד נפח.

כמה זמן נימשך טיפול ערפד עם ביו-פילר?

כל ההליך לוקח כ 45 דקות מהכניסה למרפאה ועד סיום הטיפול כולו.

תוצאות טיפול ערפד עם ביו-פילר , ג'ל פלזמה

מה התוצאות של טיפול ערפד ביו-פילר?

כאמור, טיפול זה משיג גם גירוי ביולוגי עם תאי גזע וגורמי גדילה המייצרים קולגן. התוצאות הראשונות נראות לעין מיד לאחר הטיפול. ניתן לראות את ההשפעות של ייצור הקולגן לאחר מספר שבועות. תהליך יצור הקולגן ממשיך עד ספיגת התכשיר בגוף (3-6 חודשים). ג'ל הפלזמה הצמיג נותן אפקט מילוי נפח משמעותי מידי שנשמר למשך כ 3-6 חודשים. לאחר 3-6 חודשים מומלץ לבצע טיפול נוסף ואז התוצאות נשמרות עד כשנה, לאחר מכן מומלץ להגיע מידי כשנה לטיפול נוסף לצורך שימור התוצאה לאורך זמן. את הביו-פילר ניתן להזריק ברוב אזורי הפנים וכן בצוואר, כפות הידיים, ואזורים נוספים בגוף.

מתלבטים? בואו לייעוץ

ד"ר גינזבורג מבצע מידי חודש מאות טיפולי הזרקות ביניהן PRP וביו-פילר, חומצה היאלרונית, בוטוקס, סידן וחומצה פולילקטית (סקולפטרה). בפגישת ייעוץ יוכל ד"ר גינזבורג להכין לך תוכנית פיסול פנים כוללת ומותאמת אישית לצרכים הייחודיים שלך ולתווי הפנים שלך. ניסיונו הרב של ד"ר גינזבורג בהליכים אלו יאפשר אבחון מקצועי ומדויק והתאמת תוכנית טיפול מפורטת על מנת לתת לך את התוצאה המושלמת.

מהם היתרונות של טיפול ערפד עם ביו-פילר וג'ל פלזמה?

לביו-פילר יתרונות רבים בהשוואה לחומרי מילוי סינתטיים מסורתיים. מכיוון שחומר המילוי הוא אוטולוגי, כלומר הוא עשוי מהדם של המטופל עצמו, הוא מזוהה מיד כחלק מהגוף עצמו. לכן החומר מתקבל בקלות ונספג היטב. בשימוש בחומרי מילוי סינטטיים יכולים להיות סיכונים מסוימים הכרוכים בדחייה או תגובה אלרגית הקשורים לחומרי המילוי. בטיפול עם ביו-פילר אין סיכונים ידועים כאלה.

שילוב טיפול ביו-פילר ו PRP לקבלת תוצאה מושלמת

ניתן להשלים טיפול ביו-פילר עם PRP. השילוב מספק תוצאות נהדרות לטיפול בשקעים מתחת לעיניים, קמטים בין האף לפה (נזולביאל) , קמטי מריונטה, קמטים בשפתיים העליונות (ברקוד), לחיים נפולות, רקות, כמו גם קווי דקולטה צוואר ועוד חלקים בגוף. הפלזמה הנוצרת מלאה בגורמי גדילה ותאי אב (תאי גזע) אשר ממריצים את ייצור הקולגן וכלי הדם באזורים המטופלים. לפיכך, ברגע שהג'ל נספג במלואו תוך מספר חודשים, הוא יוחלף חלקית בסריג קולגן טבעי שתומך בעור.

טיפול טבעי לחלוטין

הטיפול מבוסס על חומר שהוא 100% מגוף המטופל עצמו.  טיפולי מילוי ביולוגי עם ביו-פילר מתקבלים באופן כללי טוב יותר על ידי גופם של מטופלים מאשר חומרי המילוי המסורתיים כגון חומצה היאלורונית בצפיפות גבוהה. הזרקות ג'ל ביו-פילר כחומר מילוי עורי הן הליך מרפאתי לא ניתוחי חסכוני, נסבל היטב ופשוט. הרופא מכין את התכשיר מדם המטופלים עצמם  ולכן כל סיכונים של תגובות אימונולוגיות, אלרגיות או העברת מחלה מתבטלים.

 

תוצאות מצוינות על פי מחקרים רפואיים

שימוש ב Bio Filler אושר גם על ידי ניסויים קליניים המדגימים את הבטיחות הטיפול ואת יעילותו בשיפור הקמטים והקפלים בפנים. מחקרים העלו כי שחרור מתמשך של גורמי גדילה מטסיות דם הכלואות באתר ההזרקה עשוי להיות אחראי להשפעות הטיפוליות המתמשכות של ג'ל פלזמה במשך מספר חודשים לאחר פגישת הטיפול.  מחקרים נוספים הדגימו תכונות נוספות של מילוי ביולוגי זה כמו גירוי קולגן חדש ואפקט מיצוק העור.

כאן למשל פירוט של מקרה לדוגמת טיפול בביו-פילר.

ואילו במחקר זה בדקו יעילות הטיפול לשקעי העיניים וקמטים

האם יש לביו-פילר תופעות לוואי ?

באופן כללי הטיפול מאוד בטוח, מעולם לא תועדו תופעות לוואי קשות או מתמשכות כתוצאה מהטיפול. עם זאת קיים סיכוי לתופעות לוואי המשותפות לכלל הטיפולים האסתטיים כגון זיהום, דימום, שטפי דם וכו' – מרבית הסיבוכים האלו נמשכים עד 7-10 ימים וקורים לעיתים נדירות בלבד. ד"ר יותם גינזבורג מנוסה באלפי הליכים דומים וכן מקפיד לעבוד בגישה שמרנית כאשר בטיחות המטופל במקום הראשון – לכן הסיכוי לסיבוכים כלשהם קטן מאוד.

מה התחליפים לביו פילר ?

התחליפים כוללים למשל חומרי מילוי עוריים מסורתיים כגון חומצה היאלורונית, קלציום להזרקה, חומצה פולי-לקטית, טיפול הרמת חוטים, ניתוח מתיחת פנים, פילינג עמוק ועוד.

מה ההנחיות לאחר טיפול בביו פילר ?

ראה הנחיות לאחר הזרקת חומצה היאלורונית – ההנחיות זהות

מתלבטים? בואו לייעוץ

ד"ר גינזבורג מבצע מידי חודש מאות טיפולי הזרקות ביניהן PRP וביו-פילר, חומצה היאלרונית, בוטוקס, סידן וחומצה פולילקטית (סקולפטרה). בפגישת ייעוץ יוכל ד"ר גינזבורג להכין לך תוכנית פיסול פנים כוללת ומותאמת אישית לצרכים הייחודיים שלך ולתווי הפנים שלך. ניסיונו הרב של ד"ר גינזבורג בהליכים אלו יאפשר אבחון מקצועי ומדויק והתאמת תוכנית טיפול מפורטת על מנת לתת לך את התוצאה המושלמת.

הישארו מעודכנים בכל חידוש
הרשמו לקבלת מבצעים מיוחדים, מידע וטיפים

*תמיד אפשר להתנתק בקליק