סקולפטרה או רדיאס?

סקולפטרה או רדיאס? מה מתאים לי?

סקולפטרה או רדיאס – מה מתאים לי יותר?

בתחום הרפואה האסתטית, אנשים מחפשים טיפולים ומוצרים המציעים התחדשות ושיפור עם פולשניות מינימלית וזמן השבתה קצר. בין שלל האפשרויות הזמינות, סקולפטרה ו-רדיאס בולטות כבחירות פופולריות לטיפול באובדן נפח ולגירוי וחידוש ייצור קולגן. לפניכם השוואה מקיפה בין סקולפטרה לרדיאס, המכסה את היסטוריית ההתפתחות שלהם, מנגנוני פעולה, יעילות, משך, יתרונות וחסרונות, והתאמתם למצבי עור, גילאים ואזורי טיפול שונים.

איך התפתחו טיפולי סקולפטרה ורדיאס?

סקולפטרה, המבוססת על חומצה פולי-L-לקטית (PLLA), פותחה במקור על ידי Sanofi-Aventis, חברת תרופות צרפתית, בסוף שנות ה-90. התכשיר אושר על ידי ה-FDA בשנת 2004 לטיפול באובדן שומן בפנים אצל אנשים עם אידס (HIV). סקולפטרה זוכה לפופולריות ברפואה האסתטית בזכות יכולתה לעורר ייצור קולגן ולהחזיר נפח בהדרגה.

רדיאס, לעומת זאת, מורכב ממיקרוספירות של סידן הידרוקסילאפטיט (CaHA) התלויות במנשא ג'ל. הוא פותח על ידי BioForm Medical וקיבל את אישור ה-FDA בשנת 2006 לתיקון קמטים וקמטוטים בפנים, בדרגה בינונית עד חמורה, כגון קמטים נזולביים.

לוגו סקולפטרה חומר מילוי מבוסס חומצה פולי-ל-לקטית

כיצד עובד טיפול סקולפטרה?

סקולפטרה פועלת על ידי גירוי ייצור הקולגן הטבעי של הגוף באמצעות פירוק ביולוגי הדרגתי של מיקרוספרות PLLA. כאשר היא מוזרקת לעור, סקולפטרה פועלת כפיגום, מפעילה בגוף סינתזת קולגן לאורך זמן, וכתוצאה מכך מתקבל מראה צעיר יותר ובעל נפח.

לוגו רדיאס. סקולפטרה או רדיאס?

כיצד עובד טיפול רדיאס?

רדיאס, המורכב ממיקרוספרות CaHA, מספק נפח מיידי בהזרקה, תוך גירוי ייצור קולגן. לאורך זמן, מנשא הג'ל נספג בגוף ומשאיר מאחוריו את מיקרוספירות CaHA, שממשיכות לעורר את ייצור הקולגן ולשפר את מראה העור לאורך זמן.

מוכנה לחשוף את היופי האמיתי שלך? צרי איתנו קשר לייעוץ מותאם אישית!
קבעי פגישת ייעוץ עם ד"ר גינזבורג כדי להבין בדיוק מהן האופציות המתאימות לך לשיפור אופטימלי

לאיזה אזורים מתאים כל טיפול?

גם סקולפטרה וגם רדיאס מתאימות לחידוש הפנים, כולל תיקון קמטים, קמטוטים ואובדן נפח. סקולפטרה יעיל במיוחד להחזרת נפח באזורים כמו הלחיים, הרקות וקו הלסת, שבהם מתרחש בדרך כלל אובדן שומן הקשור לגיל. רדיאס משמש גם לעיצוב פנים, מכוונת לקפלי נזולביאלים, לקמטי מריונטה ולעיצוב סנטר. בעוד ששני המוצרים משמשים בעיקר לשיפורים בפנים, ניתן להשתמש ב- סקולפטרה גם לעיצוב הגוף, כגון הגדלת ישבן ותיקון אובדן נפח בידיים.

מה קורה במהלך הטיפול? כמה זמן זה לוקח?

במהלך הטיפול בסקולפטרה, הרופא מנקה ומחטא את האזור, וניתן למרוח קרם הרדמה מקומי ליתר נוחות. לאחר מכן מזריק הרופא את התכשיר באמצעות מחט עדינה. ניתן לעסות בעדינות את האזור המטופל כדי להבטיח פיזור אחיד של החומר. טיפול סקולפטרה טיפוסי יכול להימשך 30 עד 60 דקות, תלוי בהיקף.

באופן דומה, הזרקות רדיאס כוללות ניקוי אזור הטיפול ובמידת הצורך מריחת חומר הרדמה מקומית. הרופא מזריק את התכשיר לאזור המטרה באמצעות מחט עדינה או קנולה. ההליך נמשך בדרך כלל כ-15 עד 30 דקות.

מהי התוצאה? האם זה מיידי?

תוצאת טיפול סקולפטרה אינה מיידית, שכן היא מסתמכת על גירוי הגוף לייצור קולגן לאורך זמן. לאחר הטיפול המטופלים עשויים להבחין בנפח מיידי מסוים עקב ההזרקה עצמה. אך התוצאות המלאות מתגלות בהדרגה במשך מספר שבועות עד חודשים ככל שייצור הקולגן עולה.

לעומת זאת, רדיאס מספקת תיקון נפח מיידי לאחר ההזרקה. בהיבט זה רדיאס מציעה תוצאה מיידית. עם זאת, ההשפעות המעוררות על ייצור הקולגן תורמות גם לתוצאות לאורך זמן.

כמה זמן מחזיקות התוצאות?

משך זמן ההשפעה של סקולפטרה ושל רדיאס משתנה, אך שני החומרים מציעים תוצאות ארוכות טווח בהשוואה לחומרי מילוי עוריים אחרים. סקולפטרה יכול לתת תוצאות שיימשכו שנה עד שנתיים או יותר, תלוי בחילוף החומרים האישי ובאזור הטיפול. טיפול רדיאס נותן בדרך כלל תוצאות למשך 12 עד 18 חודשים, כאשר חלק מהמטופלים חווים תוצאות עד שנתיים.

יתרונות וחסרונות סקולפטרה

יתרונות סקולפטרה

  • תוצאות הדרגתיות בעלות מראה טבעי
  • ממריץ ייצור קולגן להשפעות ארוכות טווח
  • רב תכליתי וניתן להשתמש בו להצערת הפנים והגוף

חסרונות סקולפטרה

  • דורש מספר פגישות לתוצאות מיטביות
  • התוצאה אינה מיידית

יתרונות וחסרונות רדיאס

יתרונות רדיאס

  • תיקון נפחים ותוצאות מיידיות
  • ממריץ ייצור קולגן ליעילות ממושכת לטווח ארוך
  • תוצאות לאורך זמן

חסרונות רדיאס

  • פוטנציאל לנפיחות או חבורות זמניות באתר ההזרקה
  • אינו מתאים למטופלים הסובלים מאלרגיות לאחד ממרכיבי התכשיר
מוכנה לחשוף את היופי האמיתי שלך? צרי איתנו קשר לייעוץ מותאם אישית!
קבעי פגישת ייעוץ עם ד"ר גינזבורג כדי להבין בדיוק מהן האופציות המתאימות לך לשיפור אופטימלי

סקולפטרה או רדיאס – מה מתאים לי?

סקולפטרה ורדיאס הם שניהם טיפולים יעילים לטיפול באובדן נפח הקשור לגיל ולשיפור קווי המתאר של הפנים. עם זאת, גורמים מסוימים כמו מצב העור, גיל המטופל ואזור הטיפול עשויים להשפיע על הבחירה בין השניים.

סקולפטרה עדיפה עבור אנשים עם אובדן נפח קל עד בינוני וסימנים מוקדמים של הזדקנות העור. זאת בשל התוצאה ההדרגתית והיכולת שלה לעורר ייצור קולגן. הטיפול יכול להועיל למטופלים צעירים יותר המחפשים תוצאות בעלות מראה טבעי לאורך זמן.

מצד שני, רדיאס מתאימה יותר למטופלים המעוניינים בתיקון נפח מיידי. רדיאס מתאימה גם לבעלי קמטים וקפלים עמוקים יותר הדורשים השפעה משמעותית. לרדיאס פעולה כפולה של מתן תוצאות מיידיות בשילוב גירוי ייצור הקולגן ושיפר העור לאורך זמן. השילוב הזה הופך אותו לבחירה פופולרית בקרב מטופלים מבוגרים המחפשים שיפור ניכר.

סיכום סקולפטרה או רדיאס?

לסיכום, הן סקולפטרה והן רדיאס מציעות יתרונות ייחודיים בתחום הרפואה האסתטית, גם להתמודדות עם אובדן נפח וגם להמרצת ייצור קולגן לקבלת עור מחודש וצעיר למראה. הבנת ההבדלים במנגנוני הפעולה, התוצאות והתאמתם לפרופילים שונים של מטופלים היא חיונית לקבלת החלטות טיפול והשגת תוצאות מיטביות. בין אם אתם מחפשים שיפור הדרגתי עם סקולפטרה או תיקון מיידי עם רדיאס, תוכלו לבחון בביטחון את האפשרויות הללו בהדרכתו של רופא מומחה לטיפולי רפואה אסתטית.

הישארו מעודכנים בכל חידוש
הרשמו לקבלת מבצעים מיוחדים, מידע וטיפים

*תמיד אפשר להתנתק בקליק