הרמת ישבן ללא ניתוח

הרמת ישבן ללא ניתוח עם הזרקת חומצה

אפשרות נוחה ויעילה לשיפור מראה הישבן

הרמת ישבן ללא ניתוח היא גישה לא פולשנית ובטוחה – עם תוצאות מהירות. שיטה זו צברה פופולריות משמעותית בשנים האחרונות בקרב אנשים המבקשים לשפר את הצורה והמראה של הישבן מבלי לעבור ניתוח פולשני. הליך זה מציע אלטרנטיבה לא פולשנית להליכי הרמת ישבן כירורגיים מסורתיים, מה שהופך אותו לאופציה אטרקטיבית עבור נשים וגברים רבים המעוניינים להשיג מראה מורם יותר ומעוצב יותר באזור הישבן. הרמת ישבן ללא ניתוח היא הליך רפואי-אסתטי המבוצע במרפאות פרטיות, לשינוי גודל וצורת הישבן. הוא אורך פחות משעה וזמן ההחלמה לא קיים.

טווח תוצאות הטיפול משתנה בהתאם לסוג הטיפול ומצבו של המטופל. הטיפול מבוסס על שימוש במספר סוגים של חומרי מילוי כמו חומצה היאלורונית, אסטפיל, סקולפטרה ולעיתים עם שימוש במכשור. בדרך כלל יש צורך בטיפולי תחזוקה קלים כדי לשמור על התוצאות לאורך זמן.

פופולריות ומגמות

הרמת ישבן עם חומרי מילוי ראתה עלייה בפופולריות עקב התקדמות בטיפולים אסתטיים ודרישה גוברת להליכים זעיר פולשניים. הרצון לישבן מלא ועגול יותר הושפע מהתרבות הפופולרית, טרנדים במדיה החברתית ומעבר לחגיגת צורות גוף מגוונות. אנשים רבים בוחרים בטיפול זה ללא ניתוח כדי להשיג מראה מוגדר ומורם יותר ללא זמן ההשבתה והסיכונים הכרוכים בניתוח.

הרמת ישבן ללא ניתוח על ידי הזרקת חומרי מילוי

מהי בדיוק הרמת ישבן ללא ניתוח?

הרמת ישבן ללא ניתוח היא הליך קוסמטי לשינוי הגודל, הצורה וקווי המתאר של הישבן – ללא ניתוח.

ישנם סוגים שונים של הליכי הרמת ישבן ללא ניתוח. כל סוג טיפול מציע תוצאות שונות. הטיפולים מבוססים על הזרקת חומרי מילוי או שימוש במכשור .

ניתן לחזור לפעילות יומיומית מלאה לאחר הטיפול. 

התוצאות עשויות להחזיק מעמד במשך שנים, אך הן אינן קבועות לתמיד.

מוכנה להגשים את הרצון האמיתי שלך? צרי איתנו קשר לייעוץ מותאם אישית!
בואי לפגישת ייעוץ עם ד"ר גינזבורג כדי לברר מהן האפשרויות המתאימות לך בדיוק
 

מהם סוגי הטיפול האפשריים?

ישנם מספר סוגים של הרמת ישבן ללא ניתוח. כמה מהסוגים הנפוצים ביותר הם:

  • הזרקת חומרי מילוי עוריים: חומרי מילוי עוריים מחזירים נפח לאזורים שקועים או מקומטים בישבן ומרעננים את מראה העור. חומרי מילוי יכולים לשפר את ייצור הקולגן הטבעי של הגוף שלך. קולגן הוא חלבון בגוף המעניק לעור, לרקמות ולעצמות מבנה וצורה.
  • טיפול בלייזר: זוהי מעין המסת שומן עודף באזור הישבן. פולסים חזקים של אור לייזר יכולים להצעיר קוסמטית אזורים בגופך המראים סימני גיל עם קמטים. בהליך זה משתמשים בפולסים של אור ממוקד, ברמה רפואית, על האזור בגוף שלך שאתה רוצה לשפר. הלייזר מאיר את אזורי הישבן בהם מתקבצים תאי שומן שומניים ומפרק אותם.
הרמת ישבן ללא ניתוח

מה ההבדל בין הרמת ישבן ללא ניתוח להליך המסורתי?

קיים הבדל משמעותי בין שתי הגישות. הרמת ישבן מסורתית היא הליך כירורגי ניתוחי להרמת העור סביב הישבן כדי לגרום לו להיראות חלק יותר ועם פחות גומות. הרמת ישבן מסורתית לא משנה את גודל הישבן שלך. זהו ניתוח לכל דבר המתרחש בבית חולים. בנוסף להרמת ישבן מסורתית, הליכי הגדלת ישבן כירורגיים כוללים גם הרמת ישבן ברזילאית והשתלת ישבן. לעומת זאת הרמת ישבן ללא ניתוח היא הליך לא פולשני או ניתוחי שיכול לשנות את הגודל וגם את הצורה של הישבן. הטיפול אינו מחייב הרדמה כללית ואינו כולל שימוש בסכין מנתחים.

מהם חומרי המילוי הנפוצים להרמת ישבן?

ניתן להשתמש במספר סוגים של חומרי מילוי, כל אחד עם המאפיינים הייחודיים והשימוש האופטימלי שלו:

חומצה היאלורונית

זהו חומר להזרקה שכבר קיים בגופך, מסייע להגביר לחות וגמישות ולמלא את העור. זו בדרך כלל הבחירה הפופולרית להרמת ישבן מכיוון שהיא מספקת נפח ולחות במראה טבעי. חומרי מילוי אלו הם ביו-תואמים והפיכים, מה שהופך אותם לאופציה בטוחה עבור אנשים רבים. עם זאת, ייתכן שהתוצאות לא יהיו ארוכות טווח כמו סוגי מילוי אחרים, וייתכן שיהיה צורך במספר פגישות כדי לשמור על המראה הרצוי.

חומצה פולי-L-לקטית (אסטפיל או סקולפטרה)

חומר סינטטי להזרקה שאינו חומצה היאלורונית המחליק קמטים עדינים וממלא קמטים עמוקים. חומרי מילוי של חומצה פולי-L-לקטית פועלים על ידי גירוי ייצור הקולגן בעור, ומשפרים בהדרגה את הנפח והמוצקות. חומרי מילוי אלו אידיאליים עבור אנשים המחפשים שיפור עדין וטבעי של הישבן. התוצאות עשויות להופיע ולהתחזק תוך  מספר שבועות לאחר הטיפול. ההשפעה נמשכת עד שנתיים או יותר.

Polymethylmethacrylate (Bellafill®)

חומר סינתטי היוצר כדור זעיר (מיקרוספרה) מתחת לעור שלך כדי לספק מבנה ומוצקות לעור שלך.

סידן הידרוקסיאפטיט (רדיאס)

חומר שקיים בגוף באופן טבעי המוזרק לעור שלך כדי להגביר את ייצור הקולגן. לטיפול בקמטים וקמטוטים עמוקים. חומרים אלה ידועים באורך החיים שלהם וביכולתם לעורר ייצור קולגן. הם משפרים ומעצימים את מוצקות ומרקם העור לאורך זמן. הם יכולים לספק נפח והרמה משמעותיים לישבן, עם תוצאות שנמשכות עד שנה או יותר במקרים מסוימים. עם זאת, הם אינם הפיכים ועשויים לדרוש טכניקות הזרקה מיומנות.

חומצה פולי-לקטית מושווית לעתים קרובות לחומרי מילוי אחרים, כגון חומצה היאלורונית (HA) או פרופילו, סידן הידרוקסילפטיט (Ca) כדוגמת רדיאס או כריזמה קולגן. לכל חומר מילוי יתרונות ומגבלות משלו. חומצה היאלורונית משמשת לטיפולים כגון עיצוב שפתיים, פיסול אף, עיצוב והגדלת שפתיים, פיסול פנים, החלקת קמטי מריונטה, פיסול גוף ועוד. ישנם חומרי מילוי טבעיים ב 100% המופקים מהגוף עצמו כגון טיפול ערפד עם מילוי ביופילר. הבחירה בחומר המילוי תלויה במצבו, בצרכיו ובמטרותיו האישיות של המטופל. חומרי מילוי של חומצה היאלורונית מועדפים לרוב בשל תוצאות המראה הטבעי וההשפעות המיידיות שלהם. לעומתם סקולפטרה או אסטפיל מועדף בשל היותו טיפול טבעי שנותן תוצאותו ומעורר ייצור קולגן לטווח ארוך.

רק רופא מומחה בטיפולי אסתטיקה רפואית יכול לעזור לך לבחור את חומר המילוי הטוב ביותר המתאים עבורך להרמת הישבן.

מה התוצאה של הרמת תחת ללא ניתוח?

המבקשים לעבור את ההליך עושים זאת בד"כ כדי להשיג את אחת התוצאות הבאות:

  1. קבלת ישבן שמנמן ועגול
  2. תיקון אזורים בישבן עם עור נפול
  3. הסרת גומות חן
  4. שינוי הצורה או העיקול של הישבן.

כאמור זהו הליך לא פולשני, מותאם אישית, העונה על משאלתו של כל אחד ואחת.

החזרה לפעילות לאחר הטיפול היא מיידית (זמן התאוששות קצר עד לא קיים כלל).

מוכנה להגשים את הרצון האמיתי שלך? צרי איתנו קשר לייעוץ מותאם אישית!
בואי לפגישת ייעוץ עם ד"ר גינזבורג כדי לברר מהן האפשרויות המתאימות לך בדיוק

שלבים בתהליך הרמת ישבן

מה קורה לפני הרמת ישבן?

לפני הרמת ישבן ללא ניתוח, יש לקיים פגישת ייעוץ עם רופא מומחה לטיפולי אסתטיקה רפואית. הרופא ילמד יותר על המטרות שלך בהליך ועל מצבך הבריאותי. הרופא יבדוק את אזור הישבן שלך, יקשיב לחששות שלך ויברר בדיוק למה את מצפה כתוצאה מההליך. לאחר מכן ישאל הרופא שאלות לגבי ההיסטוריה הרפואית שלך, אם עברת הליך רפואה אסתטית בעבר ואם יש לך אלרגיות כלשהן.

לאחר ברור היעדים והציפיות, ובהתחשב במצב ובהיסטוריה הבריאותית שלך, הרופא יפרט את ההמלצות שלו לסוגי הטיפול המתאימים ביותר כדי לתת לך את המראה המבוקש.

יש לשאול את הרופא כל שאלה על שמטרידה אותכם על הרמת ישבן ללא ניתוח. הרופא יספק את כל המידע הנדרש כדי שתביני את התהליך, תוצאותיו, ותופעות הלוואי האפשריות.

מה קורה בזמן הטיפול?

טיפול הרמת ישבן ללא ניתוח מבוצע בדרך כלל במרפאות פרטיות.

המטופל ער במהלך הטיפול אך אינו מרגיש שום כאב.

תהליך הרמת ישבן ללא ניתוח עם חומרי מילוי:

במהלך הרמת ישבן ללא ניתוח עם חומרי מילוי, מוזרקים חומרי מילוי עוריים לאזורים ספציפיים של הישבן כדי להגביר את הנפח, הרמה והמתאר. ההליך מבוצע בדרך כלל בסביבה קלינית על ידי רופא מומחה לטיפולי אסתטיקה. ההזרקות ממוקמות בצורה אסטרטגית ליצירת מראה מורם ומעוגל, המותאם לתוצאות אותן רוצה המטופל.

שלבים בתהליך

  1. תסיר את הבגדים שלך מהמותניים ומטה ללא הסרת תחתון.
  2. הרופא ינקה את העור שלך באזור הטיפול.
  3. הרופא יקהה את תחושתך באזור הטיפול עם חומר הרדמה. הדבר ימנע ממך להרגיש כל כאב או אי נוחות מההזרקה.
  4. הרופא יזריק חומר מילוי עורי עם מחט קטנה, מתחת לעור. אתה עלול להרגיש לחץ.
  5. הרופא עשוי להניח תחבושת קטנה על העור שלך למקום שבו הזריקה הועברה. לאחר מכן, אתה יכול ללבוש את הבגדים שלך בחזרה.

כמה זמן נמשכת הרמת ישבן ללא ניתוח?

הרמת ישבן ללא ניתוח (מכל הסוגים) נמשכת פחות משעה.

מה קורה לאחר הרמת ישבן ללא ניתוח?

הרופא ייתן לך הנחיות ספציפיות כיצד לטפל בעצמך לאחר הרמת ישבן ללא ניתוח. זהו הליך אמבולטורי, כך שתוכלי לחזור הביתה באותו היום, ואף לנהוג חזרה הביתה.

תוכל לשבת על הישבן ולחזור לפעילות הרגילה שלך מיד. 

יש להימנע מפעילות יתר או השתתפות בפעילויות מאומצות למשך מספר ימים.

ייתכן שתבחין בשינוי צבע זמני בעור כמו אדמומיות או חבורות באתר ההזרקה או במקום הטיפול בלייזר. תופעות הלוואי הללו אמורות לפחות ולחלוף לחלוטין לאחר מספר ימים. אם אתה חווה כאב קל לאחר ההליך שלך, אתה יכול לטפל בו עם כדור נגד כאבים מסוג NSAIDs (איבופן למשל) ללא מרשם. פנה אל הרופא שלך אם יש לך כאבים או נפיחות חזקים.

יתרונות וחסרונות של הרמת ישבן ללא ניתוח

האם הטיפול בטוח?

הרמת ישבן ללא ניתוח היא הליך בטוח במידה והרופא הוא מורשה ומנוסה. 

סוגים רבים של חומרי מילוי כמו Sculptra או אסטפיל, מאושרים על ידי ה- FDA במדינות שונות. יש להקפיד למלא את ההנחיות של רופא האסתטיקה לפני ואחרי הטיפול כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

מהם היתרונות של הרמת ישבן ללא ניתוח?

הטיפול מציע גישה לא פולשנית לשיפור הישבן, עם זמן השבתה וסיכונים מינימליים בהשוואה לניתוח. טיפולים אלה יכולים לספק תוצאות מיידיות, הניתנות להתאמה אישית לתוצאה הרצויה של האדם. ניתן גם להתאים או להמיס את חלק מחומרי המילוי במידת הצורך, מה שמציע גמישות בהשגת המראה הרצוי.

היתרונות של הרמת ישבן ללא ניתוח כוללים:

  1. שינוי הגודל והצורה של הישבן שלך.
  2. זהו הליך בטוח.
  3. זמן התאוששות קצר.
  4. מסייע לממש מטרות אסתטיות.
  5. יכול לשפר את ההערכה העצמית והביטחון העצמי.
  6. הליך הפיך או נעלם עם הזמן

מהם החסרונות של הרמת ישבן ללא ניתוח?

בעוד שהרמת תחת ללא ניתוח עם חומרי מילוי בטוחה בדרך כלל, חלק מהסיכונים הפוטנציאליים כוללים חבורות, נפיחות או זיהום באתרי ההזרקה. ייתכן שהתוצאות לא יהיו דרמטיות או ארוכות טווח כמו פרוצדורות כירורגיות, וייתכן שיידרשו מספר פגישות כדי לשמור על המראה הרצוי. 

למרות שהם נדירים, לטיפול ישנם סיכונים פוטנציאליים בדומה לכל ההליכים הקוסמטיים:

  • חבורות ושינוי צבע העור
  • נפיחות
  • כאב או אי נוחות
  • גושים מתחת לעור שלך

התוצאות לאחר טיפול הרמת ישבן 

מהו זמן ההחלמה לאחר הרמת ישבן?

זמן ההחלמה של הרמת ישבן ללא ניתוח קצר מאוד בהשוואה להרמת ישבן כירורגית. ניתן לחזור לפעילות רגילה ללא כל השבתה. אבל כדאי להימנע מפעילויות מאומצות לפחות 24 שעות לאחר הטיפול. ייתכן שתבחין בחבורות באזור ההזרקה במשך כמה ימים. לאחר טיפול בלייזר עדיף למזער את חשיפת אזור הטיפול לשמש.

מתי אראה את התוצאות של הרמת הישבן?

התוצאות משתנות בהתאם לסוג המילוי העורי שייבחר. סוגים מסוימים של חומרי מילוי מספקים תוצאות מיידיות. עם זאת, עבור Sculptra, זה יכול לקחת ארבעה עד שישה שבועות עד שתראה תוצאות.

גם תוצאות של טיפול לייזר מגיעות בד"כ כשישה שבועות לאחר הטיפול.

כמה זמן מחזיקות התוצאות?

השפעת חומרי מילוי עוריים מחזיקה בדרך כלל עד שנתיים. השפעת טיפול באור תימשך בדרך כלל שישה חודשים. 

הרמת ישבן ללא ניתוח אינה קבועה לתמיד, ייתכן שתזדקק למספר טיפולים כדי לשמור על התוצאות שלך.

מתי להתקשר לרופא

בקר אצל הרופא אם את/ה חווה כאבים או נפיחות עזים באתר ההזרקה שלך לאחר מילוי עורי להרמת ישבן לא ניתוחית. אל תהסס לפנות לרופא שלך אם משהו לא נראה לך תקין.

שאלות נפוצות נוספות

האם הזרקת שומן היא סוג של הרמת ישבן ללא ניתוח?

לא, הזרקות שומן הן חלק מהגדלת ישבן כירורגית, המכונה הרמת ישבן ברזילאית. במהלך ההליך, המנתח יסיר שומן מחלק אחר בגופך ולאחר מכן יזריק את השומן מחדש אל הישבן. כ-50% מהשומן המוזרק יישאר לצמיתות בגופך. ייתכן שתזדקק להזרקות שומן מרובות כדי לקבל את התוצאות הרצויות לך.

לסיכום הליך הרמת ישבן 

הרמת ישבן ללא ניתוח עם חומרי מילוי מציעה אפשרות נוחה ויעילה עבור אנשים המעוניינים לשפר את מראה הישבן מבלי לעבור ניתוח. על ידי הבנת התהליך, החומרים בהם נעשה שימוש והתוצאות הפוטנציאליות של הליך זה, אנשים יכולים לקבל החלטה מושכלת האם הרמת ישבן לא ניתוחית עם חומרי מילוי היא הבחירה הנכונה להשגת המטרות האסתטיות שלהם. מומלץ להתייעץ עם רופא מומחה לטיפולי אסתטיקה כדי לדון בצרכים האישיים, הציפיות והסיכונים הפוטנציאליים לפני ביצוע כל הליך קוסמטי.

מוכנה להגשים את הרצון האמיתי שלך? צרי איתנו קשר לייעוץ מותאם אישית!
בואי לפגישת ייעוץ עם ד"ר גינזבורג כדי לברר מהן האפשרויות המתאימות לך בדיוק

הישארו מעודכנים בכל חידוש
הרשמו לקבלת מבצעים מיוחדים, מידע וטיפים

*תמיד אפשר להתנתק בקליק